HEDDA LYFTER OCH GADDAR

SOME TRAINING PLANS

Kategori: Träning

Ååååååååååh:ar mig lite nu såhär efter gymmet, idag var det övertröck..
 
Detta kommer jag köra i en gottig mix framöver;
 
överkropp:
militärpress
långsamma sidolyft
långsam bänkpress
bänkpress med långt stopp(ct)
stångcurl, långsamma o vanliga
cable curls, långsamma och vanliga
pushdowns
liggande tricepextension
flyes
latsdrag, långsam och vanlig
kabelrodd
rodd i maskin
 
underkropp:
magövningen jag la upp på video i förra inlägget
kettlebell swings
långsamma marklyft
långsam knäböj
knäböj med stopp (ct)
breathing squats
benspark 
 
tror jag fick med allt! mycket fokus på långsamt och strikt och med "handikapp", allt med syftet att när jag sedan kör en 1rm så kommer det kännas mycket lättare, eller bekvämare åtminstone, eftersom jag då är van att ha någon form av motstånd när jag lyfter. 
 
vidrigt sätt att träna på men brukar löna sig i slutändan :)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: