HEDDA LYFTER OCH GADDAR

Pers i böj och lite tatuerande

Kategori: Allmänt

Hello my friends :)
 
Gårdagen blev fylld med diverse ansträngande aktiviteter. Drog mig iväg till gymmet runt halv 3 och körde knäböj, bänk och mark. Slog allt pers i böj ändå, 65x10 blev det tillslut. En ökning med 5 rep. Gött mos! När jag till sist körde marklyft var jag sugen på att slå pb igen så det blev ett minde sådant, 70x8. Benen svek mig efter maxrep i böjen annars hade jag nog kunnat klämma ur en 4 st till, säger vi, höhö. Med andra ord var jag död när jag kom hem. Uschanemejen!!
 
Höll även min gubbe sällskap på gymmet efter det och när jag slutligen satt nyduchad i soffan med min protte-shake så småchattade jag med en vän om en tatueringen vi planerat på henne. Så hon kom förbi och så satt vi från 8 till strax efter 11 på kvällen igår och körde all in. Snacka om värk i bröstrygg, nacke och handleder efter det:O
 
Men hon blev nöjd, och då är jag nöjd och jag somnade gött så det var en bra dag trots mitt griniga humör och att jag tappade allt hela tiden och slog mig etc etc!
 
Såhär blev tatueringen
 
 
och här är mina marklyft igår!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: