HEDDA LYFTER OCH GADDAR

Sleten tatuerare!

Kategori: Tattoo'

Hallow mina vänner

Varit dålig på att bokföra mitt liv här de senaste dagarna..ber om ursäkt för det!!

Men nu så..

Tänkte inleda med att säga att jag sovit som en kratta de senaste nätterna som förmodligen berott på att jag är på g att bli sjuk plus att jag är rätt så sliten i alla leder/muskler, har sträckt mig i ryggen osv osv. Gnäller nu men det suger stt inte kunna sova ordentligt.. Blir en helt annan person med dåligt humör när jag är trött:O

Menmen, nog om det! 

I förrgår tatuerade jag en vän till mig och nyss slängde jag upp en liten tattoo på min man. Båda blev nöjda hoppas jag;D
Idag kom min far och hans nya tjej på besök och jag hade såklart bakat lite åt dem. Klassiska kärleksmums! Smakade dock bara på smeten och glasyren,men de sa att dem var goda;)

I förrgår: odens tre horn! Snajsigt

Idag: ett mamma-hjärta, how cute:***


Nä nu ska jag spela lite och dricka saft. Blir nog en vilodag imorgon igen om jag mår såhär då med;p

Kommentarer


Kommentera inlägget här: