HEDDA LYFTER OCH GADDAR

avundsjuk!!

Kategori: Allmänt

På folk som föds starka. Som knappt behöver anstränga sig för att lyfta tungt:(((
MEN, det är bara att pusha på och fortsätta grisa så kommer jag också en dag att vara äckligt stark. Hoppas jag:O
Fast utvecklingskurvan är ju rätt uppförsbackig sedan jag började på ruta 0 i våras, så all utveckling är bra utveckling.
 
Idag står tatuera på schemat. Hon har varit här förr så vi ska bara fortsätta på hennes armsleave, kommer bli nice. Var dock ett tag sedan jag körde nu så hoppas jag inte drar en massa linjer hej vilt haha.
 
Nedan är en liten mix av övningar jag kört senaste dagarna!
 
Långsam mark på 70kg
Bänk m soft touch och stopp, speedpass
Ab-övning (optimal för serratus, musklerna vid revbenen)
 
(awesome låt också, grr!)
 
 
 
Nu ska jag förbereda för lite tatuerande:)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: