HEDDA LYFTER OCH GADDAR

Det är hett med muskler och styrka!

Kategori: Träning

Ville bara slänga in ett ord lr två såhär mitt i natten..

Jag är lite trött på all viktnojja och alla kvinnor/tjejers inställning till tung styrketräning - att de är rädda för att bli "biffiga" och "stora". Det är kanske nice att vara tipp topp trim men sen då? Svaghet och all kamp mot carbs o fat? Alla har sina mål. Det är ju självklart, men om fler kunde inse att muskler och styrka är hett, sluta impa på andra tjejer att ni är en size 0, röv och höfter kommer inte på posten för att man springer på löpband och kör situps på yogamatta. Snygg och fast kropp är en stor bonus när man tränar tung styrketräning. Våga va lite wild and crazy här nu! 

Vet inte vad ni föredrar men jag har hellre mina muscle-arms(övre) än de jag hade för typ 5 mån sedan...


Och mina bulliga, tighta lår och böjrumpa(höger) än slanka spinkiga ben!



GO LIFT GO LIFT!!:D


Kommentarer


Kommentera inlägget här: