HEDDA LYFTER OCH GADDAR

bra pass

Kategori: Allmänt

Vaknade typ 11.43 idag, klev upp typ 11.52. Suck!
 
Och ändå har jag varit trött hela dagen, märkligt dedär. Att himlen varit en stor mörkgrå fläck med skyfall hela dagen måste bidragit en del dock, och nu blåser det sönder allt som är utanför här:OO
 
Kom m.a.o till gymmet och ville tvärvända men väl på första setet så kändes det lite mer awesome.
 
Körde "tungt" i alla övn, 3x3 rättare sagt. 
40x3
42.5x3
42.5x3 i bänk
 
70x3x3 i böj
 
75x3x3 i mark + några 2:or på 80
 
 
 
kändes stabilt, men bänken är fortsatt lite seg tyvärr.. men det tar sig nog!
 
imorgon vaknas julbord med min gubbes familj och jag hoppas stormjäveln drar härifrån så man gtar sig ut utan att blåsa ner i nått dike, samt att jag inte är sleten, för det brukar bli så på mina vilodagar:P
 
f.ö så känner jag hur bålen tighar till sig och resten av kroppen men det är ju fortfarande ett litet lager av kärlekshull över då såklart, men det uppskattas av min sambo som tur är..:O
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: