HEDDA LYFTER OCH GADDAR

Träning

Kategori: Allmänt

Åter träning! Vägde mig imorse, 62.2. Fint dä, inga extrakg från jul;) 
 
Idag skulle jag egentligen kört marklyft men blev ändrade planer. Hade verkligen noll power i de första lyften så jag struntade i det och körde kronlyft istället:)
 
60x10
70x10
80x10
90x10
100x5
110x5
 
Hade säkert klarat o köra upp till 120 men mina händer pallade tydligen inte;)
 
Körde även 10 set kabelrodd och några set bicepcurls.
 
 
 
Nyår snart då!
 
Inga löften har man. Äter inte direkt onyttigt. Tränar. Röker inte, snusar inte.hm. Får försöka komma på något! Jo nu vet jag. Att ha ett år fyllt av optimism och positiva tankar. Det äre brist på hos mig kan jag säga;) haha...
 
 


 

Kommentarer

  • Erik Martinsson säger:

    Jorå något onyttigt har du iallafall gjort ifjol (men helt klart tydligt slutat med) - spelat Magic the Gathering.
    :-)

    2014-01-01 | 16:43:53
    Bloggadress: http://www.erik-martinsson.se

Kommentera inlägget här: