HEDDA LYFTER OCH GADDAR

Godiiis

Kategori: Allmänt

Nej men hallå :)
 
haft lite justress och jäkt här senaste dagarna så har inte riktigt haft utrymme att skriva något trevligt här. Men igår var jag hos min mor i hennes fina gamla hus (älskar hus) och gjorde lite onyttigt julgodis. Jag är ju heelt tokig i allt vad heter julgodis. Särskilt knäck, vet inte hur mycket knäck jag ätit sammanlagt i mitt liv men det blir nog några kg, det som är typ onyttigast av allt såklart, haha. Men med lite självdisciplin så ska det nog gå bra detta med, alltså att trycka julgodis och massa kalorier nu under juldagarna sen blir det åter tillbaks till proteinbars och proteinpraliner och hårdträning :D mitt mål är inte Body fitness eller BB utan att bli stark och tävla nästa år, MEN, det är ändå roligt att ha en sjysst kropp men det får bli en bonus och inte huvudfokus. 
 
Så nu jävlar blir det godis, i måttlig mängd såklart..heheh
 
 
 
KNÄCK!! + nougat och- nötpraliner samt chokladtryffel på sista.




har faktiskt tränat också.. Idag körde jag:
1.bänk 3x7 på 40kg
2. hantelpress 10x5
3.flyes 15x3
4.3 set frenchpress supersetat med pushdowns + 2 set french press till fail (detta vet ja inte om jag vill göra igen, blä)
 
hihi nu ska jag smälta julgodiset sedan laga maat, eller kanske laga mer julgodis
 
 
mvh
 
jultjockisen

Kommentarer


Kommentera inlägget här: