HEDDA LYFTER OCH GADDAR

Jahaja..

Kategori: Allmänt

God Natt!
 
 
Mitt förra inlägg var mest riktat till dem som inte vågar träna tungt för att de är rädda för att bli "bulliga" och "för grova", men min poöng var ju då att för att bli så stor och grov som de flesta syftar på så måste man äta så sjuhelsike mycket mat och träna något så enormt, och när man blivit "rätt stor" då får man förmodligen börja ta lite olagligheter för att bli "BB-stor". Självförtroende och styrka kommer ofta hand i hand, vill att ni ska tänka på det.
 
och att size 0 är fel, det är inte minp poäng heller, se ut hur ni vill, men som jag sa tidigare så är jag lite less på att många anser att det är fult att vara grov(som tjej) jag tycker det är snajsigt, återigen :)
 
JAG VILL PEPPA FOLK ATT VÅGA TRÄNA ANNORLUNDA! För det är så sjukt kul när man väl börjat, även om det inte passar alla såklart. 
 
Och så vill jag även tillägga att man kan träna knäböj tex på olika nivåer beroende på vad man vill få ut av det. Knäböj är en otroligt bra grund för en snygg kropp, stark bål och allmänt bra för att stärka hela kroppen. Det betyder inte att man måste bli stor, man kan ha det som bas för att man vill gå ned i vikt och forma kroppen.
 
Ni kan ju iallafall tänka en sväng på det och försöka förstå att jag inte vill sätta dit varken otränade eller tränade människor:)
 
Nighty nighty
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: