HEDDA LYFTER OCH GADDAR

God mooooorgon sunny wednesday

Kategori: Allmänt

Nyss avslutat min frukost och enorma mängd oboy. Suck. Är nog mitt väldigt sällsynta intag av choklad som gör att jag sveper 1/2liter+ på en sekund typ. Mummsfillibabba. 
 
Nu är ju inte detta någon inredningsblogg med tänkte ändå bjuda på lite jul-vibbar med ett litet bildkollage från mitt vardagsrum. 
 
Är en sucker för julen, blir tokig och vill vara en liten unge igen som får äta sig tjock på chokladpraliner och få 100000 julklappar:/// 
 
Men jaja, så är det väl att bli "vuxen"?!   
 
Idag: försöka skissa klart en tatuering till en vän, träna ben, tvätta, spela wow(har flyttat ut den stationära till vardagsrummet så jag kan spela på tv:n sittandes i soffan, EPiC WIN!), baka nya proteinbars, diska, städa, handla, laga mat.. Nä nu blev jag stressad ju:o
 
Får genast sätta igång!
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: