HEDDA LYFTER OCH GADDAR

cardioday<3

Kategori: Tattoo'

Eller kanske inte så jävla "<3" ändå...
 
Jag avskyr cardio. Min gubbe påstod nyss att jag fått "fetto-mentalitet", sjysst:P
 
Nej men jag har alltid gillat att köra intensiv träning, inte uthållighetsträning som långdistans osv. Tränade fotboll i många år och då springer man ett tag och härjar, sen får man vila en stund, och repeat. Men långdistans tråkar ut mig nåt så inni..Och då är det inte speciellt lätt att "hålla ut" om man verkligen inte finner 1% nöje med det.
 
Men kanske är det en vanesak. Jag måste i vilket fall vänja mig om jag ska få upp just uthållighet och kondition, för tyvärr får man inte det av enbart hopprep, pushups och intervallträning vilket jag föredrar mest.
 
stackars mig:/ haha
 
Så idag så står det crosstrainer, löpband, eller cykel på schemat. Vi får se vilket av dem jag väljer.. Cykla är helt okej faktiskt förutom att man får ont där bak;D
 
Nog om cardio. Kan iallafall fastställa att det är bra med det även om det suger;)
 
Tatuerade mig själv lite mer på armen igårkväll, på min "to be"-sleeve.
 
Here it is:
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: