HEDDA LYFTER OCH GADDAR

JÄKLA FÖRKYLNING

Kategori: Allmänt

God möra! Som man säger här i Värmland.
 
Hatar att vara småförkyld. Ena stunden känner man sig pigg och vill träna, ut och göra saker, möblera om, baka osv osv och när man väl ställer sig upp och är på g att börja så blir man jättesjuk igen. Sen har jag ju svårt för att sitta still och bara chilla också;)
 
Tänkte snabbt introducera mig själv och min blogg såhär på förmiddagen innan jag drar igång bloggandet på fullaste allvar, eller hur man ska uttrycka det. 
 
ja man har ju instagram som man kan dela allt man gör men kände att en blogg kunde sammanfatta allt man skriver och postar här och där lite bättre! 
 
Jahaja vad ska jag skriva om här då, jo jag tänkte dela med mig av det jag gör om dagarna - tränar styrkelyftning/styrketräning, tatuerar, ritar och chillar i lilla Svanskog. Skriver ned mina pass, lägger upp lite bilder på när jag spänner mig kanske och lite tatueringsresultat månne. 
 
We'll see! 
 
Nu ska jag och min man hämta vår nya bil. En liten vit gubb-märscha. Väldigt handsome.
 
// YOURS TRULY

Kommentarer


Kommentera inlägget här: